Entri Paling Panas Atas Muka Bumi?

Tak tau apa nak cakap! Tp yg penting hari ni kena serang gila2 oleh seorang akhawat..sebabnya terbangang g komen kat blog beliau!..Tensen gua cam ni!..hehe



Haha..tp tgk pula komen beliau kat blog beliau yg satu lg..

saja aku copy paste tulisan beliau itu utk nk wat kenangan..byk dlm blog ni, draft2 yg "panas" yg hanya aku saja boleh baca..tp utk kali ni aku buat satu entri khas agar kamu semua dpt mengadili sy yang hina ini..berbagai perasaan yg timbul dlm benak hati ini disebabkan oleh komen beliau itu..

arghh..aku pun xtau!..

AMARAN! READ AT YOUR OWN RISK

sy copy paste sebijik2 ye!..

salam..


pertamanya maaflah sekiranya tulisan ini menyinggung saudari!(tp melihat tulisan2 saudari tu, mungkin xtersinggung kot..saudari kan bijaksana)


kedua, sejujurnya saya xknl sape saudari..


tp apabila melihat blog ini, sy bagai tak percaya yg blog ini di tulis oleh seorang perempuan berjubah dan berniqab mcm saudari, yg kononnya seorang serikandi perjuangan..(merujuk blog saudari yg satu lg tu..)


agama ini bukan main2, sy xleh terima bahasa2 begini..


bahasa yg berapi dan perkataan jijik yg xtahu ditujukan utk siapa?..sy pelik!..kpd siapa kemarahan saudari ni??


sungguh tidak tahu malu!


dan apa masalah saudari sebenarnye?


p/s:bukan nk tunjuk hebat! tp jijik dgn org yg menggunakan agama utk kepentingan diri!


WOWOWOWOWO!!
mari rapat mari mari.aku ada berita sensasi hendak cerita.
KOMEN TERBAIK OF THE YEAR DARI ORANG YANG SIBUK CAKAP PASAL ISLAM!
wakakakakakakaka.
begini kah wehhh orang-orang puak 'berserban' tuh mengajak kebaikan dan mencegah kemungkaran?
ini kah wehhh cara perjuangan engkau?
patutlah 50 tahun berjuang tak reti-reti naik tahta menganti kerajaan.
HAHAHAHAHA.


HELL!
sedapnya engkau menghakimi aku macam kau TUHAN!!
sedapnya engkau berasa JIJIK dengan aku padahal secubit garam pun tidak kenal kehidupan aku!!


HAHAHAHAHAHA.
kau buat aku menyesal sungguh-sungguh.
baru saat ini aku MENYESAL pakai tudung labuh.
sampai saat ini aku MENYESAL pakai jubah labuh.
sampai saat ini aku MENYESAL bermati-matian berusaha faham pasal agama.
sebab SEMUA BOHONG BELAKA!!
PENDUSTA!!


sejarah bercakap Rassullulah berjuang memenangi PENDOSA PENJAHIL dengan kasih sayang.
tapi engkau berjuang MENEGUR MENGHINA aku macam jahanam!


TIPU!!
sejarah islam PENIPU!!!
Rassullulah menipu!!
agama penipu!!


islam cakap persaudaraan.
tapi kau berpecah belah.
ISLAM PENIPU!
islam cakap mengasihi saudara.
tapi kau jijik menghina aku.
ISLAM PENIPU!!


semua ini penipu!!!!!


sanggup kau berjijik dengan aku tanpa selidik SIAPA AKU!
sanggup kau bilang aku memalukan tanpa cuba letak diri engkau ditempat aku!!


itukah tok guru kau ajar dengan kau hah!
menghina orang-orang macam aku dengan mengganggap KAU MANUSIA SUCI YANG TIDAK PERNAH MEMALIT DOSA??begitukah cara engkau mendekati orang-orang macam aku?patutlah penjalang, bohsia,mat rempit sangat BENCI melihat muka-muka topeng suci kau!rupanya inilah sebabnya.


hebat!!hebat!!sangat hebat!!


aku sudah punya bukti yang kukuh bahawa ORANG BERAGAMA HANYA TAHU BERLAGAK MULIA DEPAN ORANG HINA macam aku!


puihhhh.panas hati dibuatnya.


arhhhhh tiada yang benar.kebenaran sudah pupus.makin aku taksub mencari kebenaran makin SIAL-SIAL ini mendekati aku.agama penipu!!orang-orang islam juga PENIPU!


aku malas menjawab soal kepentingan diri.aku kasihan sikit dengan kau sebab kau komen melulu tanpa cuba MENGENAL aku terlebih dahulu.jangan harap aku halalkan segala hinaan engkau ini.sampai ke liang kubur pun aku akan zikirkan nama engkau untuk DIJAHANAMKAN dihadapan Tuhan kelak.sebab aku juga tergolong diantara manusia yang teraniya kalau kau kenal sejarah hidup aku dan aku hanya percaya Tuhan sekarang.agama, islam, Rassullulah semua penipu.aku benci kau semua!kau bukan usaha memujuk aku tapi sebaliknya asyik menghina dan menyalahkan aku.


aku penat.
sudahlah.
perjuangan tinggal kenangan.
pendosa, mulut jahat macam aku memang tidak layak pun berjuang macam kau.
sebab kau lah hebat.
sebab kau lah bijak pandai.


aku penat asyik pedulikan kepentingan orang sampai kepentingan aku terabai.


terima kasih sebab hina aku.
sekurang-kurangnya aku tahu keupayaan aku dimana.


dan wahai penjalang semua.
ayuhlah terus menjalang.
tiada siapa yang akan peduli nasib kita.
mereka hanya sibuk dengan kemuliaan mereka.
kita hanya dianggap sampah busuk yang hina.
janganlah menangis wahai hati.
biar Tuhan saja yang mengadili perjuangan mereka.
biarlah kami terus dalam keadaan noda dan dosa.


penyamaran aku cemerlang membuktikan sesuatu.
islam hanya pada nama.
semua penipu.


dengan terjawabnya persoalan akhir aku yang ini.
aku tiada harapan lagi untuk melaung perjuangan.


the end.
rakaman drama aku habis sampai setakat ini.
aku sudah dapat endingnya.


Tuhan.
cepatlah kiamat.
cepatlah pengadilan.
aku tidak sabar menyenaraikan nama-nama pembohong ini.


titik.


Wallhua'alam..

Oh Tuhan, Tunjukkanlah Aku Jalan Mu..


10 comments:

  sinar_islami

December 9, 2009 at 10:16 AM

This comment has been removed by the author.
  sinar_islami

December 9, 2009 at 10:27 AM

bersabarlah..
dalam hal ni..renungkn kembali sikap kita...
kita juga kena perbaiki langkah...
Mcm2 medan yang perlu ditempuh..
semua ingin mencari faham..kekadang byk sgt ranjau sampai terlepas pndg bab2 adab dan sikap...

  madsha_88

December 9, 2009 at 12:59 PM

alamak..cik sinar pun baca gak!..jgn bace post yg bawah sudah!..hehe

"serampang dua mata" je nasihat tu..xpe2..sy bebas dikritik!

tq, kerana berani baca dan komen entry "terpanas" dlm hidup sy ini walaupun sy dah bg "amaran" utk org yg berhati lelaki shj!

bagus2..hehe

  anakmuaallaf

December 10, 2009 at 5:01 AM

salam,
Sabar dan jangan mudah melatah dan panik dengan komen sebegini.
Kita kena ingat kerana mulut berkata-kata juga boleh gugur syahadatain kita.
Anak muda banyak lagi ranjau yang akan anda temui.Jalan menuju kedepan penuh liku dan ranjau.

  Dr. Alex

December 10, 2009 at 5:56 AM

gaya bahasa macam Peng.
Peminat kot.

fahaman pengisme.
haha

  shaker

December 10, 2009 at 10:01 AM

to anak muaalaf..

sy saja nk provok dia je sbenanye!

nk tgk apa respon dia!

dan mmg betul tekaan sy yg dia akan respon begitu!..

tp xtau la samapai begitu skali ayat2 dia!..sy harap dia tidak bermaksud dgn apa yg dia tulis lah!

moga2!

  shaker

December 10, 2009 at 10:04 AM

to dr alex..

"darjat dia" lebih tinggi dr peng r..

peng pun xmcm tu!

haha..

peng kena improve lg la skill!..

tak pun kena g menuntut ngn budak tu!..hehe..

  Dr. Alex

December 10, 2009 at 6:13 PM

peng ajak gadoh!!!

~link~Peng ajak gadoh~link~

http://alexstudents.blogspot.com/2009/12/peng-ajak-gaduh.html

  Anonymous

December 11, 2009 at 3:20 PM

"fatabayyanuu an tusibuu qauman bijahaalatin fa tusbihuu 'ala ma fa'altum naadimiin"

al-hujurat..

slm ta'aruf ^_^

  Maisarah Abdul Rahman

January 7, 2010 at 12:02 AM

masyaAllah.
rupa2nya kita yg terlampau daif dalam melontar kata.
jangan hanya melontar kata jiwa tapi tak terfikir akibatnya.